Komu się trzeba przypominać

Aby reklama była skuteczna potrzebna jest konsekwencja w działaniu i dobry plan. W reklamie związanej z możliwością częstego przypominania się klientów najważniejsze są listy remarketingowe.

Warunki uczestnictwa w różnych rodzajach sieci reklamowych nie znacznie odbiegają od siebie. Różni je kilka parametrów. Do najważniejszych należy ilość aktywnych użytkowników. Są platformy gdzie wystarcza ich setka zgromadzona w ciągu miesiąca, a w innych wypadkach potrzeba ich aż 1000 w tym samym czasie.
Dlatego więc rozmiary list remarketingowych są też różne. Tworząc taką listę trzeba się zdecydować na to, czy będzie zamknięta, czy otwarta. Oczywiście status listy może się zmienić w trakcie jej istnienia i funkcjonowania.
Co to znaczy, że lista jest zamknięta? Do listy zamkniętej nie będą dodawanie kolejni użytkownicy, ani nawet odwiedzający. Odwrotnie jest w przypadku listy otwartej. Sytuacja zmienia się dynamicznie i lista może się zdecydowanie wydłużyć lub skrócić.